poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świąt

Hej moi kochani długo mnie tu niebyło, teraz święta , choinka, wigilia i te wszystkie przygotowania, poprostu brakuje mi czasu.Chciałam dzisiaj porozmawiać z wami oświętach. O tradycjach i zwyczajach. Pewnie każdy z was ubrał już choinke , przystroił pokuj, robił dekoracje świąteczne. Napewno każdy z nas kocha ten czas te święta. Chociaż nie ma śniegu i tak cieszymy się z nadchodzących świąt. Jutro już wigilia pewnie każdy wieczorem gdy pierwsza gwiazda na niebie  zaświeci usiądzie z rodziną przy wigilijnym stole. Jak spędzacie wigilie? Ja z mamą tatą i siostrą dostajemy co roku zaproszenie na wigilie do cioci. Ciocia ma czworo dzieci więc siadamy wszyscy. Dużym pokoju do stołu i tak rodzinnie jemy wieczerze wigilijną. Jak u was spędza się święta? Tego roku w drugi dzień świąt. Jedziemy do babci Jasi czyli mamy mojej mamy :-) . Babcia Jasia ma jedynaścioro dzieci  i jak każdy się tak pozjeżdża do babci to dopiero w tedy jest rodzinnie. :-). Kończe już mój post.
Chciałam każdemu życzyć zdrowym, wesołych Świąt Bożego Narodznia. Niech sie każdym spełnia marzenia. :-)  
By Nika
Pa pa.

1 komentarz:

  1. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację? Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń