wtorek, 17 grudnia 2013

Moje złe oceny. By Nika

Hej kochani.Dzisiaj w szkole mój wychowawca rozdawał karteczki z proponowanymi ocanami na półrocze.Jakoś strasznie szybko to półrocze co nie? Ale to wszystko dlatego że są święta niedługo i po świętach ferje.W tym województwie co ja mieszkam  mamy pierwsi ferie.Dlatego tak szybko te oceny. A tak w ogóle to chciałam wam powiedzieć jakie oceny mam z danego przedmiotu. I odrazu mówie że  ja jestem w 6 klasie i w naszej szkole w 6 klasie nie ma ani muzyki ani plastyki ani techniki. Ale na świadectwie zakończenia podstawówki  muszą być oceny z muzyki, plastyki, techniki dlatego oceny które w 5 klasie  mieliśmy z tych trzech przedmiotów są wpisywane na świadectwo szóstej klasy. Nie wiem czy rozumiecie bo ni jestem  dobra w tłumaczeniu :-) . Więc teraz podam wam te oceny.

Religia - 5
Język polski - 4
Historia - 3
Angielski - 4
Matematyka - 3 heh
Przyroda - 3
Informatyka - 5
Wf 5
I teraz napisze wam oceny z tych trzech przedmiotów których teraz nie mam
Muzyka- 5
Plastyka  6
Technika - 5
To by było na tyle ale jeśli chodzi o szkołe do której chodze to może zrobie jakiś osobny post na ten temat
Pa pa kochani :-) . Buziaczki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz