niedziela, 8 grudnia 2013

Hejka !!! By Nika

Hej wczoraj nie pialam bo poprostu nie mam czasu.Sobota uplynela milo.Wsumie nic ciekawego nierobilam. Kolo poludnia przyjechal do nas wujek zeby pojechac z nim  do cioci (czyli do niego :P ). Wzielam  ze soba tableta zeby moja kuzynka  ciagnela mi Pou. Mialm juz Pou ale  ja myslalam ze   sa rozne wersje Pou.(nie znam sie na tym ). Imyslalam ze ja mam  ta tarsza wersje bo niebylo  ani mikrofonu ani  ogrodu tylko takie podstawowe rzeczy. Okazalo sie ze trzeba bylo tylko zaaktualizowac Pou :D . Iteraz bez przerwy gram  w Pou. Ale niebede was nudzic moim Pou. Od cioci wrocilismy jakos przed pierwsza w nocy. Oczywiscie  usnelam u kuzynki w pokoju.Nie moglam tam zasnoc bo w tym pokoju moi kuzyni ogladali na teleiwzorze KSW i ciagle slyszalam tylko DOWAL MU  albo NIE UMIESZ SIE BIC heh :P .
Dzisiejszy  dzien tez byl nawet calkiem fajny. Przyjechal  do nas  chrzesniak mojej mamy. Rano  moja mama zadzwonila do cioci czyli mamy tego  chrzesnika bo chcila dac mu prezet na mikolaja. Noi przyjechal strasznie sie cieszyl z tego prezentu. I co ja mam wam jeszcze powiedziec? Chyba to tyle. Prosze  komentujcie  <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz